cafe104 maxverein.de

café 104 - Beratung und medizinische Hilfe für Menschen ohne Papiere

Das Café 104 wendet sich an Migrantinnen und Migranten ohne Aufenthaltsstatus. In der Behördensprache als Illegale bezeichnet, sind es Menschen, die keine oder kaum einklagbare Rechte besitzen, und unter der permanenten Angst leben müssen, abgeschoben zu werden. Ohne Papiere heißt schutz- und rechtlos zu sein gegenüber Behörden, Arbeitgebern, Vermietern. Das gilt auch bei Krankheiten, Unfällen oder tätlichen Übergriffen. In der Schattenwelt - Abendzeitung München. Görresstraße 43.

OVERVIEW

The website cafe104.maxverein.de currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have examined eight pages inside the domain cafe104.maxverein.de and found fifteen websites interfacing with cafe104.maxverein.de.

CAFE104.MAXVEREIN.DE TRAFFIC

The website cafe104.maxverein.de has seen a fluctuation amounts of traffic all round the year.
Traffic for cafe104.maxverein.de

Traffic ranking (by month) for cafe104.maxverein.de

Traffic ranking by day of the week for cafe104.maxverein.de

Home - Ärztlicher Kreis- und Bezirksverband München

Hygiene in Klinik und Praxis. Frühe Hilfen im Kindes- und Jugendalter. Hygiene in Klinik und Praxis. Frühe Hilfen im Kindes- und Jugendalter.

Medinetz Tübingen

Sick and without papers? Krank und ohne Papiere? Malade et sans papiers? Bolestan i bez papira? I senure dhe pa documente? Medinetz Tübingen is a nongovernmental organization of volunteers that contacts doctors and hospitals anonymously for people without papers who will then be treated free of charge. All information is treated confidentially, nothing will be transferred to the German aliens department or the police. An answering machine is checked regularly.

Move-Together e.V.

Dandelion ls Sis Sherin ls Treasure irie.

vereinsblick.de Deine Homepage einfach, günstig schnell

de können Sie einfach eine attraktive und leicht bedienbare Homepage erstellen. Und pflegen Sie Ihre Homepage alleine oder im Team. Funktionsumfang, leichte Bedienbarkeit und optimale Ergebnisse zeichnen Vereinsblick. Herausragend sind vor allem die Support-Leistungen. Reitklub Loxstedt und Umgebung e.

WHAT DOES CAFE104.MAXVEREIN.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of cafe104.maxverein.de Mobile Screenshot of cafe104.maxverein.de Tablet Screenshot of cafe104.maxverein.de

CAFE104.MAXVEREIN.DE SERVER

I observed that a lone page on cafe104.maxverein.de took zero milliseconds to stream. I could not observe a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
0 secs
134.119.8.137

We diagnosed that this domain is employing the Resin/3.1.9 server.

café 104 - Beratung und medizinische Hilfe für Menschen ohne Papiere

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website cafe104.maxverein.de states the following, "Das Café 104 wendet sich an Migrantinnen und Migranten ohne Aufenthaltsstatus." We viewed that the webpage also said " In der Behördensprache als Illegale bezeichnet, sind es Menschen, die keine oder kaum einklagbare Rechte besitzen, und unter der permanenten Angst leben müssen, abgeschoben zu werden." It also said " Ohne Papiere heißt schutz- und rechtlos zu sein gegenüber Behörden, Arbeitgebern, Vermietern. Das gilt auch bei Krankheiten, Unfällen oder tätlichen Übergriffen. In der Schattenwelt - Abendzeitung München."

SEEK SUBSEQUENT DOMAINS

café104 just bloggin

The best part of the whole experience was how every single person stocking the shelves looked at me like. There have been plenty of other things that the government has done that has cost the aver.

savvisdirect Default Page

This is the default page for domain cafe109. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the. This page is autogenerated by savvisdirect. Donate Now and we can keep live,just buy a pair of soccer cleat, page.